22 februari 2017

Onze activiteiten in maart

Op maandag 6 maart vanaf 20 uur houden wij een bijeenkomst over de zorg (“sociaal domein”) voor de inwoners van Weesp. Gastspreker is tweedekamerlid Marith Volp. Marith staat als 15e op de verkiezingslijst. Namens ons zal raadslid Kitty Jong een korte presentatie geven. Ook zal Ard Sprinkhuijzen, lector Hogeschool InHolland een korte toelichting geven over de wijkteams. Hij is daarin een expert. Na de pauze is er geheel uur beschikbaar voor discussie, vragen en opmerkingen. Locatie voor deze bijeenkomst is de foyer van theater City of Wesopa.

Daarnaast organiseren wij samen met PvdA afdelingen in de regio een rode slinger op zaterdag 4 maart. Er zal een bus rijden tussen Hilversum, Kortenhoef, Nederhorst den Berg, Weesp, Muiden en Muiderberg, De bus is volgens de planning om 11.37 uur in Weesp zijn en blijft een half uur, bij het gemeentehuis. Mogelijk besluiten we op het laatste moment om het bij het winkelcentrum Hogeweij te doen gezien de mogelijk grotere drukte. Kitty de Jong, Bert Keesman, Harrie en Hettie Seemann gaan de gehele dag met de bus mee. Maar wie ook mee wil graag. Gaarne bericht aan Anneke. Laten we uiterlijk 11.10 verzamelen bij het stadhuis dan hebben we nog tijd genoeg om ons eventueel naar Hogeweij te verplaatsen. De bus start om 10.30 bij het station van Hilversum en is er vanaf 10.15 uur. 16.00 uur is de bus weer terug bij dit station. Lijkt me een leuke ervaring om met zoveel PvdA-ers de regio door te toeren. Hoe rooier de straat hoe beter!

Op zaterdag 11 maart gaan we canvassen van 14-16 uur.

Tenslotte staan we dinsdag 14 maart op de markt van 10.30-12.30 uur

Waar ben je naar op zoek?